E-mail Verzamel Pagina’s

Een E-mail Verzamel Pagina, ook wel “squeezepage” of “opt-in” pagina genoemd, is speciaal ontworpen om e-mailadressen van bezoekers te verzamelen.

Vaak gebeurt dit samen met een zg. “bribe” of “lead magnet”. Hierbij wordt iets gratis weggegeven, zoals een cheatsheet, een hoofdstuk van een boek of andere waardevolle informatie om de bezoeker te verleiden zijn of haar e-mailadres in te vullen.

Het doel van het verzamelen van e-mailadressen is een e-mail lijst op te bouwen.

Met een e-maillijst kan je potentiële klanten mailen over je producten en diensten.

Zeker als je honderden of zelfs duizenden e-mailadressen hebt verzameld, kun je de omzet van je bedrijf vele malen vergroten door keer op keer je klanten te informeren over nieuwe producten of diensten.

Het is wel de zaak om (natuurlijk) hiermee op te passen, aangezien het dan al snel als SPAM wordt aangemerkt.

Als je je e-mailstrategie slim aanpakt, kan je nog jarenlang van de extra omzet die een e-maillijst met zich brengt genieten. Zie het niet als het spammen van je (toekomstige) klanten, maar als klantenbinding.

Ga dus het gesprek aan, bied waardevolle tips en ideeën over je product en dienst zonder het direct te verkopen.

Een e-mailverzamelpagina is een speciale pagina, ook hier weer met zo min mogelijk afleidingen om je bezoeker te verleiden zijn of haar e-mailadres in te vullen.

Het ontwerp van zo’n pagina wijkt dus sterk af van een “gewone” website!

Zo’n pagina werkt uitstekend samen met je zoekmachineoptimalisatie, je linkt dan direct naar deze pagina.

Ik kan het ontwerp en implementatie van een squeezepage voor je verzorgen, neem daarvoor contact met mij op.